Reklamacje

Towary oferowane w sklepie internetowym gitido.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.

 

Krok po kroku

1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu

2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać w formacie *.PDF

*do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader

3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres:

 

Plexido Angelika Reder

ZWROTY I REKLAMACJE

Gać 52, 86-302 Gać

 

Pamiętaj:

W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.

 

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:

a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny

b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad

d) żądać usunięcia wady

 

Pamiętaj:

- w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu,

- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,

- nie odbieramy paczek z paczkomatu,

- pamiętaj o dowodzie zakupu,

- zatrzymaj dowód nadania przesyłki.

Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.

 


 

Zwroty

Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności produktów personalizowanych przy których na życzenie Kupującego została przeprowadzona istotna ingerencja w strukturze produktu jak np. grawerowanie mechaniczne, laserowe).

 

Procedura zwrotu produktu niepersonalizowanego

1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu

2. Wypełnij formularz zwrotu, możesz go pobrać tutaj;

3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony priorytetowy lub Kurier) na adres;

 

Plexido Angelika Reder 

Gać 52, 86-302 Gać


Pamiętaj:

- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,

- w przypadku zamówień produktów niepersonalizowanych mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny,

- produkt zwracany odsyłasz na swój koszt,

- zwrotu środków dokonamy w ciągu 14 dni roboczych,

- zatrzymaj dowód nadania przesyłki,

- nie odbieramy paczek z paczkomatu,

- pamiętaj o dowodzie zakupu,

- zatrzymaj dowód nadania przesyłki.