Reklamacje
Towary oferowane w sklepie internetowym gitido.pl są fabrycznie nowe i na wszystkie kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu w par. § 7. Zachęcamy do zapoznania się z dokładnymi informacjami regulującymi prawo rękojmi.
Krok po kroku
1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać w formacie *.PDF
*do otwarcia pliku potrzebny jest program Adobe Reader
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony) na adres:
Plexido Angelika Reder
ZWROTY I REKLAMACJE
Gać 52, 86-302 Gać
Pamiętaj:
W przypadku stwierdzenia wady fizycznej przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. W sytuacji stwierdzenia wady po upływie roku od momentu wydania rzeczy obowiązek wykazania, że wada istniała w produkcie w momencie zakupu spoczywa na Konsumencie.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę możesz:
a) złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny
b) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy
c) żądać wymiany produktu na wolny od wad
d) żądać usunięcia wady
Pamiętaj:
- w sytuacji braku możliwości naprawy lub wymiany produktu zwrócimy koszty zakupu,
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,
- nie odbieramy paczek z paczkomatu,
- pamiętaj o dowodzie zakupu,
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki.
Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, np. starcie warstwy lub uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania.
Zwroty
Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (dotyczy w szczególności produktów personalizowanych przy których na życzenie Kupującego została przeprowadzona istotna ingerencja w strukturze produktu jak np. grawerowanie mechaniczne, laserowe).
Procedura zwrotu produktu niepersonalizowanego
1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu
2. Wypełnij formularz zwrotu, możesz go pobrać tutaj;
3. Zapakuj wszystko bezpiecznie i odeślij przesyłką rejestrowaną (np. List polecony priorytetowy lub Kurier) na adres;
Plexido Angelika Reder
Gać 52, 86-302 Gać
Pamiętaj:
- nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem,
- w przypadku zamówień produktów niepersonalizowanych mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny,
- produkt zwracany odsyłasz na swój koszt,
- zwrotu środków dokonamy w ciągu 14 dni roboczych,
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki,
- nie odbieramy paczek z paczkomatu,
- pamiętaj o dowodzie zakupu,
- zatrzymaj dowód nadania przesyłki.